doporučujeme


Sobota pro ženy - EA Kraskov 21.10.2017

Nabídka vytváření choreografií

Individuální trénink

Pronájem prostorů - info 606 725 551
  ve FIT Studiu HD Pradubice
  tělocvična, prostor pro masáže
  zdravá výživa, pro kosmetiku

Lekce dětského a juniorského aerob.
  lekce otevíráme jako jediní v PU

PILATES Chrudim - od 6.10.2017

Lekce

Níže naleznete nabídku našich lekcí - aerobic, bosu, jumping, fit ball, pilates, zumba a mnohé další...
Zkušenou lektorkou je Hana Daškové. Příjdťě na zumbu a pilates i v Chrudimi!


Aqua

Aquaerobic

AQUA AEROBIC je aerobní cvičení ve vodě (která sahá cca do 1/2 hrudníku). Je zaměřený na zvýšení fyzické kondice, redukci váhy a vytvarování těla. Odpor vody je v závislosti na rychlosti prováděného pohybu 4 až 42 krát vyšší než odpor vzduchu a tím zvyšuje intenzitu cvičení a současně masíruje svaly. Vodní prostředí má příznivé účinky na páteř a pohybovou soustavu. Oproti ostatním formám aerobicu je to cvičení bez jakýchkoliv otřesů a tím nejúčinněji chrání nejen naše klouby, ale i kardiovaskulární systém.

Aerobic

Aerobic

Aerobic je kondiční cvičení při hudbě, zaměřené na rozvoj oběhové soustavy, na zvýšení úrovně vytrvalosti a výkonnosti. Příznivě ovlivňuje funkci a strukturu pohybového ústrojí a pozitivně působí na nervovou soustavu. Aerobik vznikl v USA a rychle se rozšířil do celého světa. Sportovní podoba aerobiku se nazývá sportovní aerobik.

Bosu

Bosu

Dynamické cvičení na balančních "půlmíčích" Bosu. Jedná se o aerobní cvičení s využitím balančních pozic. Vydatně pálíme tuky a zároveň velmi efektivně formujeme tělo. Kromě běžných svalových skupin vydatně zapojujeme vnitřní stabilizační systém. Intenzivně zapojujeme i zádové svaly. Toto cvičení je tedy vhodné i jako prevence proti bolestem zad! Bosu je originálně vyvinuto jako rehabilitační pomůcka. Cvičení je nenáročné na choreografii.

Jumping

Jumping

Aerobní cvičení na malých trampolínkách. Podstatou jumpingu jsou jednoduché poskoky na trampolínce. Jedná se o cvičení nenáročné na choreografii! Cvičení na trampolínkách pomáhá odhazovat nadbytečná kila a zvyšovat fyzickou kondici. Při cvičení na trampolínkách zapojujete hluboký stabilizační svalový systém, čímž se Vaše postava tvaruje a zpevňuje. Zažijete spoustu zábavy při cvičení v rytmu skvělé hudby!

Fit ball

Fit ball

Zahřátí lehkou aerobní sestavou, posilování a formování těla na velkých balónech patří mezi aerobní hodiny, při kterých se maximálně šetří kloubní systém našeho těla. Fiball je výborný na zlepšení rovnováhy a procvičení vnitřních břišních svalů kromě různých choreografií, můžeme posilovat nohy, ruce, prsní svaly, hýždě a další.

Pilates

Pilates

Tento cvičební systém vede k posílení a protažení svalů celého těla a snaží se přitom využít vyvážené spolupráce těla a mysli. Rozvíjí koordinaci, sílu, rovnováhu, flexibilitu a dýchání propracovává zádové, břišní a hýžďové svalstvo. Svaly jako základ správného držení těla. Celkově vypracovává dlouhé, štíhlé svaly s důrazem na správné dýchání okysličuje svaly a podporuje cirkulaci krve. Nevyčerpává, spíše dodává energii. Cvičení obnovuje celkovou vitalitu, člověk se má cítit osvěžený, tělo se stává silné a ohebné.

Pilates roller

Pilates roller

Cvičení pilates s rollerem, který je pěnovým válcem, zajišťuje balanční efekt při cvičení všech pozic z pilates, ale i rehabilitačního cvičení. Lze využít při tréninku horní i dolní částí těla.

Port de bras

Port de bras

Cvičení z řady BODY AND MIND, které vede k uvolnění mysli i těla. Cvičební lekce se skladá z aktivní části cvičení s prvky tance a klasického posilováni. Nakonec následuje relaxační část.

Pilates

Pilates magic circle

Cvičení slouží především k posílení svalů prhudníku a vnitřní strany stehen. Jedná se o tohou a pružnou obruč o průměru 40 cm, která při stisknutí klade odpor.

Zumba

Zumba ®

Zumba® je nový dynamický fitness program, který v sobě spojuje prvky aerobního cvičení a latinsko-amerických tanců. Využívá základní kroky salsy, reggaetonu, merengue a cumbie (v pokročilejších hodinách se zapojí další prvky, např. břišních tanců či tanga). Zumba® je založena na principu přerušovaného kardio tréninku, kde se střídá svižná část s pomalou a v této kombinaci dochází ke spalování tuků a efektivnímu formování celého těla. Naše specializované stránky o ZUMBĚ®.

Stretch & relax

Stretch & relax

Strech & relax jsou lekce, kde dokonale protáhnete svaly, posílíte vnitřní stabilizační systém a zpevníte tělo.

ATS

ATS

Soutěž skupin v pódiových skladbách, ve kterých závodníci předvádí různé formy aerobiku skladby mohou být bez náčiní, s náčiním nebo nářadím, případně s dalšími pomůckami.

Sportovní aerobic

Sportovní aerobic

Mezinárodní vrcholná soutěž v kategoriích: jednotlivci ženy, muži, páry a tříčlenné týmy. Každý rok je organizováno MČR, ME a MS. Věkové kategorie: děti (8-10 let), kadeti (11-13 let), junioři (l4-16 let), senioři (17 a více let).

Baby a dětský aerobic

Baby a dětský aerobic

Cvičení pro radost, rozvíjí všestrannost, lze v něm pokračovat neomezeně s přibývajícími roky cílem je učit děti nejdříve poznávat své tělo, naučit se s ním zacházet, zpevnit se, dosáhnout správného držení těla, děti navštěvují lekce sami od 3 do 7 let. Lekce trvá 55 min.

Individuální trénink

Individuální trénink

Najdeme cvičení pro Váše potřeby na míru. Jeho správné provádění budete mít pod kontrolou společně s příjemnou trenérkou.

Fit jóga

FIT JÓGA

Cvičení, které kombinuje prvky jógy a posilování. Při této józe se nejen zapotíte, ale hlavně vyrýsujete postavu a zpevníte celé tělo. „Fit“ jóga přispěje k pružnému a zpevněnému tělu i celkovému zklidnění.